Altaner – tilsagn og prioritering | Boligselskabet Isafjord A.m.b.a.

Boligselskabet Isafjord A.m.b.a.

← Tilbage til nyheder

Altaner – tilsagn og prioritering

Udgivet den 03. januar 2021

Der er udsendt brev til alle andelshavere omkring forlænget frist til 16. januar 2021 for afgivelse af tilsagn og en opfordring til prioritering af ønsker til altanens placering m.v., hvis andelshaver har givet tilsagn.

Brevene er individuelle i forhold til, om andelshaveren allerede har afgivet tilsagn eller ikke. Og derudover indeholder brevet forskellige oplysninger i forhold til, på hvilken etage man har lejlighed. Den gennemgående information i alle brevene er samlet i det brev, som du kan se ved at trykke på linket herunder.

2021-01-03-altaner_nyhed_tilsagn-og-prioritering

Under Dokumenter/Ejendommen kan du se det foreløbige forslag til altanernes placering for de andelshavere, hvor tilsagn er modtaget inden jul 2020. Der ligger desuden blanketten, som andelshavere skal anvende til at afgive tilsagn samt angive prioritering af ønsker til altanens placering m.v.

Fristen for at give tilsagn og indgive sine prioriterede ønsker er lørdag den 16. januar 2021.
Send blanketten pr. mail til email@isafjord.dk eller aflever den i brevsprækken til værkstedet i kældergennemgangen under Njalsgade 26B/28A.